Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Serwis KETTLER

Wsparcie Serwisowe


Masz pytanie, komentarz lub reklamację? Masz problem z jednym z naszych produktów? Chętnie pomożemy.


1. Masz pytanie dotyczące produktu?

Sprawdź nasze ogólne FAQ, czyli Najczęściej Zadawane Pytania lub pobierz instrukcje obsługi produktu.

FAQ: NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

INSTRUKCJE PRODUKTOWE


2. Chcesz zgłosić usterkę w ramach Gwarancji?

Czy wystąpiła usterka? Część jest uszkodzona, zepsuta, lub jej brakuje? Wypełnij formularz zgłoszenia gwarancyjnego:

ZGŁOSZENIE GWARANCYJNE

Zanim wypełnisz warto sprawdzić, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się w dziale FAQ: NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.

Ważne - podczas składania zgłoszenia serwisowego, aby maksymalnie przyspieszyć czas jego realizacji, potrzebne będzie kilka dodatkowych informacji z naklejki znamionowej umieszczonej na urządzeniu oraz dane dotyczące zakupu. Warto, abyś miał(a) je pod ręką jeszcze przed kliknięciem na nowe zgłoszenie serwisowe. Zależy nam na Twoim zadowoleniu poprzez szybką i sprawną pomoc. Aby dowiedzieć się więcej o zasadach realizacji zgłoszenia serwisowego, zapoznaj się z treścią podstrony Gwarancja:

WARUNKI GWARANCJI


3. Masz pytanie dotyczące serwisu pogwarancyjnego?

Serwisy pogwarancyjne wykonywane są przez polecane przez nas Autoryzowane Serwisy pogwarancyjne. Aby dowiedzieć się, który z nich znajduje się najbliżej miejsca Twojego zamieszkania, sprawdź dedykowaną podstronę poniżej. W przypadku dalszych pytań, wyślij do nas wiadomość na adres serwis@kettlersport.pl.

AUTORYZOWANE SERWISY POGWARANCYJNE


4. Potrzebujesz części zamiennych?

Do sprawdzenia dostępności oraz ceny danej części lub jej zamiennika, niezbędne jest podanie numeru części. Numer potrzebnej części znajdziesz na schemacie budowy urządzenia w instrukcji.

INSTRUKCJE URZĄDZEŃ - PRODUKCJA OD 2020 R.

INSTRUKCJE URZĄDZEŃ - ARCHIWALNE

Zapytanie z numerem potrzebnej części wyślij na: serwis@kettlersport.pl
pixel